با نزدیک شدن به فصل گرما، افراد به فکر تعمیر کولر آبی و یا خرید و نصب کولر آبی جدید می‌افتند، به همین دلیل یکی از سرویس های پردرخواست، نیاز به تعمیر و پیدا کردن یک تعمیرکار کولر آبی خوب است. از آنجایی که امروزه مشغله افراد زیاد شده و همچنین پیدا کردن یک متخصص ماهر در هر زمینه ای سخت است، شما به راحتی می‌توانید به کمک خدمات شرکت های آنلاین، برای هر در خواست وخدماتی که می‌خواهید به راحتی با چندین متخصص در ارتباط باشید.

همچنین در مورد تعمیر کولر آبی، چونکه مهمترین موضوع، عیب یابی درست مشکل است، پس بهتر است که از یک تعمیرکار کولر آبی با تجربه کنک بگیرید تا مشکل کولر را به درستی پیدا کند.


علت های رایج خرابی کولر آبی:

·        موتور کولر آب روشن است ولی نمی چرخد.

·        کولر آبی با سر و صدای زیاد کار می‌کند.

·        کولر آبی باد گرم می‌زند.

·        با وجود اینکه کلیدها وصل هستند، اما کولر آبی کار نمی‌کند.

·        از کولر آب خارج می‌شود

·        موتور فن کولر کار نمی کند.

·        هوادهی کولر آب مطلوب نیست.

·        موتور فن در حال کار کردن، خاموش و دوباره روشن می‌شود.

·        کولر در هنگام کار، لرزش زیادی دارد.

هر کدام از موارد بالا می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، به همین خاطر است که در صورت بوجود آمدن هر یک از مشکلات، بهتر است از یک تعمیرکار کولر آبی کمک بگیریم، تا بتواند علت دقیق آن مشکل را پیدا کند.

بهترین زمان برای تعمیر کولر آبی:

بهترین زمان برای تعمیرکولرآبی یا خرید و نصب آن، در فصل بهار و نزدیک شدن به فصل گرماست. اما به طور کلی، هر زمان که متوجه اختلال در عملکرد کولر خود شدید باید سریع اقدام به تعمیر آن کنید، زیرا کوچکترین مشکل و اختلال در کولر یک نشانه از خرابی و مشکلات بزرگتر است و در صورت پیگیری نکردن، ممکن است مجبور به تعویض قطعات و یا خرید کولر جدید شوید.

سرویس کولر آبی

اگر شما در طول سال با مشکلاتی که در بالا گفتیم مواجه نشدید، باز هم باید از یک سرویس کار کولر آبی برای سرویس سالیانه کولر کمک بگیرید. زیرا که سرویس سالیانه از بروز مشکل و خرابی در کولر جلوگیری می‌کند. اما سرویس کولر شامل خدماتی است که در زیر به شرح ان می‌پردازیم.

·        شستشوی بدنه کولر

·        بررسی پمپ اب کولر

·        تعویض پوشال های کولر

·        آب بندی و چک کردن کف کولر

·        بررسی شیرآلات و مسیر آب ورودی

·        چک کردن پمپ آب کولر

قیمت تعمیر کولر آبی

 قیمت و هزینه تعمیر کولر آبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت تعمیر کولر آبی، نوع خرابی و مشکل کولر است، که ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات باشد. از دیگر عوامل موثر، تعداد قطعاتی که نیاز به تعمیر دارد، هزینه ایاب و ذهاب، دستمزد تعمیرکار و... می باشد.

شما به راحتی می‌توانید با ثبت درخواست خود در سایت شرکت خدمات آنلاین به نزدیک ترین متخصص برای تعمیر کولر آبی دسترسی داشته باشید.

سه شنبه 24 فروردین 1400
بؤلوملر :