starbox

تعمیرات انواع تلویزیونهای ال ای دی و ال سی دی

0 گؤروش
یازار:‌

تعمیرات تلویزیون ال ای دی و ال سی دی، یکی از تخصصی ترین کارهای تعمیراتی در بین خدمات منزل است. تلویزیونهای فلت دارای قطعات و بخش های بسیار حساس هستند و بازبینی، عیب یابی و تعمیر برخی از آنها به دستگاه و وسایل ویژه نیاز دارد.

بسیاری از افراد در اولین روبرویی با مشکلی در تصویر تلویزیون فکر می کنند که ناچار به تعویض یا تعمیر فلت تلویزیون، که یکی از حساسترین قطعات تلویزیون است، هستند. اما اینطور نیست؛ گاهی اوقات مشکل تلویزیون با یک ریست ساده یا جدا کردن دوشاخه از پریز و تامل چند دقیقه ای حل می شود.

بطور کلی شکستگی صفحه، ایجاد خراش، نداشتن تصویر علیرغم وجود صدا، وجود خط روی تصویر و تیره شدن تصویر از جمله مشکلاتی است که در رابطه با فلت تلویزیون رخ می‌دهد.

با توجه به حساس بودن اتصالات در بخش فلت پنل تلویزیون، لازم است تا برای تعمیر و تعویض آن از دستگاه مخصوص تعمیر صفحه نمایش تلویزیون (بندینگ ماشین )استفاده شود.

قیمت تعمیر تلویزیون

دقت کنید که برخی از مشکلات مانند پیدایش خطوط عمودی روی دستگاه می‌تواند بر اثر خرابی در فلت پنل تلویزیون بروز پیدا کند. عدم تصویر در حال که صدا دارید هم به ایراد در بک لایت تلویزیون مربوط است. در هر صورت نیاز است تا یک متخصص تعمیر تلویزیون به شما در عیب یابی و رفع آن کمک کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله در مورد عیب یابی پنل تلویزیون را مطالعه کنید.

 

آیا تعمیرکار، تعمیر تلویزیون را در خانه انجام میدهد؟

یکی از مشکلاتی که تعمیر تلویزیون دارد، سخت بودن جابجایی آن برای بردن به تعمیرگاه است. به همین خاطر اغلب افراد ترجیح می دهند تا تعمیرکار اول به خانه بیاید و تا جایی که امکان دارد کار تعمیر را در محل انجام دهد. البته همانطور که گفتیم بعضی از ایرادات و رفع آن ها بایستی حتما با دستگاه انجام شود و در این حالت جابجایی تلویزیون، غیر قابل اجتناب است.

اگر برای تعمیر تلویزیون به کمک نیاز دارید اما نمی دانید چطور یک تعمیرکار خوب و باتجربه پیدا کنید، برایتان یک پیشنهاد راه گشا داریم. شاید شما هم مثل بسیاری از مردم تمایل داشته باشید که با فشردن چند دکمه لپ تاپ یا لمس تلفن همراهتان، هر مشکلی در خانه یا محل کارتان را حل کنید. این راه آنچنان که بنظر میرسد غیرممکن نیست. این روزها بازارهای خدمات آنلاین برای همین منظور طراحی شده اند. یکی از بهترین های این حوزه "خدمت از ما" است. شما می توانید با ثبت سفارش در وب سایت یا اپلیکیشن "خدمت از ما" به رایگان قیمت تعمیر تلویزیون و انواع لوازم منزل و سایر خدمات نظافتی را دریافت کنید.

البته خدمت از ما فراتر از یک بازار آنلاین خدمات است. در مجله خدمت از ما راه حل بیشتر چالشهای روزمره را میتوان پیدا کرد. تیم تولید محتوای خدمت از ما، با نهایت دقت و سلیقه پاسخ بسیاری از سوالات کاربران را گردآوری و تدوین می کنند.

آردینی اوخو
سه شنبه 19 اسفند 1399
بؤلوملر :

نصاب کولر گازی در تمام شهرها

0 گؤروش
یازار:‌


به شما پیشنهاد می کنیم که کار نصب کولر گازی را به متخصصین معرفی شده از سوی شرکت های سازنده بسپارید؛ چرا که استفاده از گارانتی دستگاه تنها در صورت نصب توسط متخصصین خود شرکت یا شرکت های معتبر امکان پذیر است.


https://khedmatazma.com/subservice/air-conditioner-installation

 

چگونه بهترین نصاب کولر گازی را در شهرمان پیدا کنیم؟


برای اینکه به متخصصین هر فن و حوزه ای دسترسی داشته باشید نیازی نیست تا از خانه خارج شوید و به بورس تعمیرگاه ها یا مغازه های خدمات پشتیبانی بروید. حتی لازم نیست تلفن را بردارید و با دوست و آشنا تماس بگیرید و آدرس و شماره تعمیرکاران و افراد فنی را جویا شوید. این روزها در بستر اینترنت بازارهای آنلاین خدمات وجود دارند که یک بستر دوسویه هستند و تعمیرکاران و متخصصین را به مشتریان معرفی می کنند.

یکی از بهترین سایت های ارائه خدمات آنلاین، "خدمت از ما"ست. در این بازار آنلاین خدمات متنوعی از نظافت منزل و محل کار گرفته تا باغبانی و خدمات زیبایی توسط متخصصین باتجربه ارائه می شود. در زمینه خدمات سرمایشی نیز نصب کولر گازی خدمت از ما، توسط بهترین نصاب کولر اسپیلت در تمام روزهای هفته آماده ارائه شده و خدمات سرویس و نصب انواع کولرهای گازی دوتیکه و پنجره ای قابل سفارش است.

یکی از مزیت های بازار آنلاین "خدمت از ما" اینست که شما می توانید با ثبت سفارش رایگان، با متخصص هر فن از جمله تعمیرات و نصب وسایل سرمایشی ارتباط برقرار کنید و بر اساس خدمات مورد نیازتان، قیمت نصب کولر گازی یا هر خدمت دیگری را بپرسید.

آردینی اوخو
دوشنبه 11 اسفند 1399
بؤلوملر :

مبلمان کهنه را تعمیر کنیم یا تعویض؟

0 گؤروش
یازار:‌

اگر در خانه یا محل کار مبلمان داشته باشید، حتما با این مسئله روبرو شده اید یا خواهید شد که بعد از چند سال مبل ها خراب یا کهنه میشوند. از یک طرف هزینه ی زیادی برای خرید مبل ها کرده اید و دور انداختن آنها منطقی نیست، از طرفی خریدار مبل های دست دوم خیلی کم هست و اگر هم خریداری پیدا بشود، در بهترین حالت یک دهم قیمت مبل را بدست می آورید. خریدن مبل نو هم که با قیمت های سرسام آور این روزها انتخاب آسانی نیست.
حتماً شما هم راه حل تعمیر مبل و تعویض رویه مبل به ذهنتان رسیده است. خب حالا تازه ماجرا شروع میشود. اولین نکته، تشخیص اینکه خرابی های مبلمانی که داریم، قابل تعمیر هست و یا اصلا ارزش دارد که آنها را درست کنیم و اینطور نشود که بعد از یکی دو ماه دوباره مجبور باشیم به تعمیرکار مبل مراجعه کنیم، راه درست این هست که حتماً از دوستان و اطرافیان پرس و جو کنید و یک تعمیرکار مبل ماهر و باوجدان پیدا کنید تا به شما مشورت اصولی و بی قصد و غرض بدهد.
واقعیت اینست که خرید مبلمان جزء چیزهاییست که ارزش افزوده ندارد. یعنی حتی با گذشت چند ماه و در صورتی که مبلمان شما کاملا صحیح و سالم باشد، ارزشش به شدت پایین می آید و بطور کلی در کوتاه مدت یا بلند مدت هیچ افزایش قیمتی برای آن رخ نمی دهد. بنابراین توصیه می کنیم که خرابی های جزئی و یا خستگی از رنگ پارچه را با تعویض و تعمیر همین مبلمان هایی که دارید، مرتفع کنید.
بعد نوبت به انتخاب رنگ برای قسمت های چوبی مبلمان میرسد و خرید پارچه برای رویه مبل. شاید فکر کنید که این انتخاب ها که کاری ندارد و خودمان به راحتی انجامش می دهیم. اگر تجربه کسانی که تعمیر مبل و تغییر رنگ مبل را داشتند، بشنوید شاید نظرتان تغییر کند. نتیجه دلخواه فقط به سلیقه وابسته نیست و کمی تجربه هم نیاز دارد. خیلی اوقات رنگ زیبایی که روی یک مدل مبلمان میبینید، روی یک مبل دیگر خیلی خوب از آب در نمی آید؛ پس ترجیحاً در این مرحله هم با تعمیرکار یا مبلساز مشورت کنید. آن ها براساس تجربه ای که دارند، گاهی اوقات به صراحت به شما می گویند که این رنگ پارچه یا این رنگ چوب را انتخاب نکنید. چرا که همخوانی مطلوب را ندارند و راضی کننده نیستند.
شاید دوست داشته باشید بدانید که مراحل تعمیر یا تعویض رویه مبل چیست. برای خواندن نکات جالب در این باره می توانید سری به مجله خدمت از ما بزنید. داشتن یک اطلاعات کلی به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری برای تعمیر مبلمان یا تعویض آن بگیرید. اما برگردیم به سوال اصلی که آیا تعمیر مبلمان کهنه به صرفه است یا خیر؟ تا اینجا گفتیم که حتماً نظر یک مبلساز یا تعمیرکار مبل را جویا شوید و درخواست کنید تا مبلمان شما را از نزدیک بازبینی کنند. اما، خب این تعمیرکار ماهر و باتجربه که اهل مشورت دادن باشد را از کجا پیدا کنیم؟ در دنیای پررقابت امروز یک راه خوب برای پیدا کردن اهل فن و متخصص هر کاری بازارهای خدمات آنلاین است. یکی از بهترین های این حوزه، "خدمت از ما"ست.
در بازار آنلاین خدمات " خدمت از ما " بستری فراهم شده است تا متخصصین حوزه های مختلف از جمله تعمیر مبلمان و رویه کوبی مبل، می توانند با هم در گرفتن سفارش رقابت کنند. مشتریان هم دسترسی به متخصصین متعدد با توانایی ها و سوابق مختلف را دارند و در انتخاب تعمیرکار و سرویسکار دستشان باز است. اگر دوست دارید از چند تعمیرکار مبل مشورت بگیرید میتوانید در وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کنید و به رایگان قیمت تعمیر مبل و سایر شهرها را جویا شوید. همچنین می توانید نظرات سایر مشتریان را در رابطه با کار هر متخصص بخوانید و از تجربیات دیگران استفاده کنید. 

آردینی اوخو
شنبه 9 اسفند 1399
بؤلوملر :

آموزش نصب کولر گازی

0 گؤروش
یازار:‌

نصب کولر گازی یا همان اسپلیت (کولر دوتکه) شامل دو مرحله است. نصب یونیت داخلی که کار آن ایجاد باد است و نصب پنل بیرونی که موتور فشرده سازی گاز خنک کننده است. محل نصب هر قسمت بایستی دارای شرایط و ویژگی هایی باشد که در ادامه به این شرایط اشاره خواهیم کرد:

·         فاصله یونیت داخلی از منابع گرمایشی و تابش نور مستقیم آفتاب

·         حداقل 15 سانتیمتر فاصله در اطراف یونیت داخلی

·         انتخاب دیوار محکم برای نصب بطوریکه وزن دستگاه را تحمل کند.

·         فضای آزاد 31 سانتیمتری در اطراف پنل بیرونی

·         دوری پنل بیرونی از فضای پرگردوخاک

·         دوری یونیت بیرونی از آنتن های تلویزیونی

 

خیلی از افراد تمایل دارند که مدیریت و کنترل بیشتر کارهایشان، از فعالیت های بانکی گرفته تا نصب و تعمیرات وسایل خانه، را از طریق اینترنت دنبال کنند. اگر دوست دارید برای انجام تعمیرات و یا نصب اسپلیت تهران از چند متخصص مشورت بگیرید میتوانید در وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما ثبت سفارش کنید و به رایگان قیمت نصب کولر گازی را جویا شوید.

https://khedmatazma.com/order/air-conditioner-installation/tehran

آردینی اوخو
دوشنبه 4 اسفند 1399
بؤلوملر :