نظافت راه پله یکی از بخش‌هایی از ساختمان است که ممکن است نادیده گرفته شود. اما ازآنجایی‌که راه پله همواره محل رفت ‌و آمد هست، نظافت آن حائز اهمیت است. معمولاً نظافت راه پله و مشاعات آن در آپارتمان‌ها و مجتمع‌ها طبق برنامه نظافت ساختمان انجام می‌شود و این برنامه توسط مدیر ساختمان و اعضا هیئت مدیره مشخص می شود.

 



اهمیت نظافت راه پله ساختمان

یکی از مهم ترین مشکلات ساکنان منازل آپارتمانی و مدیران ساختمان ها، انجام به موقع و دقیق امور نظافتی ساختمان می‌باشد. بی شک تمیزی و نظافت مکان هایی از قبیل راه پله ها در منازل آپارتمانی که بیشتر در معرض رفت و آمد و آلودگی قرار دارند، کار دشواریست.

بخش مهمی از هزینه های پرداختی افرادی که در منازل آپارتمانی زندگی می کنند، مربوط به هزینه نظافت راه پله ها می باشد. نظافت راه پله ها معمولاً در برخی ساختمان‌ها نادیده گرفته می‌شود. چون تصور می‌کنند نظافت راه‌پله خیلی اهمیت ندارد. اما ازآنجایی‌که راه پله نیز بخشی از ساختمان است. و هر روزه از آن عبور می‌کنید، لازم است به نظافت راه پله و مشاعات هم اهمیت بدهید.

 

معمولاً در آپارتمان‌ها طبق برنامه نظافت آپارتمان ، راه پله ها نیز نظافت می‌شود. اما امروزه فرصت و زمان کافی برای انجام نظافت ساختمان و نظافت منزل وجود ندارد.

پیشنهاد ما این است که برای نظافت راه پله در تهران و سایر شهرهای بزرگ از خدمات شرکت های خدماتی نظافتی معتبر استفاده کنید. این شرکت‌ها مطابق با برنامه نظافت ساختمان کارگر نظافت منزل و یا نظافتچی ساختمان و راه پله به محل شما اعزام می‌کنند. برای پیدا کردن بهترین شرکت خدماتی نظافتی، بهترین گزینه بازارهای خدمات آنلاین است.

 

قیمت نظافت راه پله

تعرفه نظافت راه پله توسط نظافتچی شرکتهای خدماتی یک قیمت پایه برای نظافت دارد. و همچنین فاکتورهای مختلفی بر هزینه نظافت راه پله تأثیر دارد.

 

نحوه قیمت گذاری نظافت راه پله

عوامل مؤثر بر هزینه نظافت راه‌پله عبارت‌اند از:

·         تعداد طبقات ساختمان و تعداد واحدهای آن

·         نظافت پارکینگ و حیاط

·         نظافت پشت‌بام

·         نظافت پارکینگ

 

زمانی که نظافت منزل به صورت کنتراتی درخواست شود موارد زیر مد نظر قرار میگیرد.

·         متراژ منزل

·         نوع نظافت منزل که بعد از ساخت میباشد یا مسکونی

·         قبل از جابجایی اسباب یا بعد از تعمیرات و رنگ کاری و…

·         زمان مورد نیاز جهت نظافت منزل

 

وظایف نظافتچی راه پله

وقتی یک نظافتچی برای نظافت راه پله در تهران درخواست می‌دهید، انتظارات متعددی از او دارید. ازجمله وظایف نظافتچی راه پله به شرح زیر است:

 

نظافت راه‌پله و مشاعات ساختمان ازجمله پارکینگ، آسانسور، محوطه حیاط و در ورودی ساختمان و پشت‌بام.

شستن و طی کشیدن پله ها

گردگیری و تمیز کردن نرده‌ها با دستمال نم‌دار

تمیز کردن شیشه پنجره‌ها و درها

تمیز کردن کلیدهای برق

شنبه 5 تیر 1400
بؤلوملر :