starbox

اهمیت نصب توری پنجره

0 گؤروش
یازار:‌


بهترین راه برای رهایی از حشرات مزاحم، نصب توری درب و پنجره است. علاوه بر این کاربرد اصلی، تورهای درب و پنجره مانع ورود گرد و غبار به فضای داخلی ساختمان نیز هستند.

مسلماً جلوگیری از ورود حشرات با توری پنجره چسبی به داخل منزل خیلی راحتتر و بهتر از از بین بردن آن ها با روش های سمپاشی و استفاده از سموم است.

انواع توری پنجره

براساس نوع پنجره و محل قرارگیری آن و همینطور مدل درب، توری مناسب قابل نصب بر روی آن ها نیز متفاوت است. در ادامه به کاربرد انواع آن اشاره خواهیم کرد.

انواع توری پنجره از نظر مدل باز و بسته شدن عبارتند از:

  • · توری پلیسه ای
  • · توری آهنربایی (مگنتیک)
  • · توری رولینگ
  • · توری ریلی
  • · توری لولایی
  • · توری ثابت
  • · توری پنجره چسبی

 

انواع توری براساس جنس عبارتند از:

  • · توری UPVC
  • · توری خورشیدی
  • · توری آلومینیومی
  • · توری گالوانیزه
  • · توری پنجره امنیتی

 

توری درب و پنجره UPVC از الیاف فایبرگلاس تولید می شوند. این نوع از توری ها ضد گرد و غبار هستند، مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب دارند اما مانع عبور نور نیستند.

توری پنجره خورشیدی، همانطور که از اسمش پیداست، مانع تابش نور شدید خورشید است و از ورود گرما به محیط داخل نیز جلوگیری می کند. این توری ها تا 90 درصد از گرمای آفتاب را در خود نگه می داند و برای کشورها و مناطق آفتاب گیر بسیار کاربردی هستند.

توری های آلومینیومی کمی قدیمی هستند و به دلیل اینکه از جنس الومینیوم هستند با گذشت زمان تغییر رنگ داده و تمییز کردنشان هم سخت است. این توری ها مانع ورود نور می شوند و مناظر پشت آن ها به خوبی دیده نخواهند شد.

توری گالوانیزه بسیار با دوام و محکم است و برای مکانهایی که دما شدید و ناگهانی تغییر می کند بسیار مناسب است. توری گالوانیزه در برابر زنگ زدگی و تغییر رنگ مقاوم است.

توری های امنیتی، از تمام دیگر جنس های توری مقاوم تر هستند. این جنس از توری روی قابی از جنس فولاد یا آلومینیوم ضخیم نصب می شود و در برابر ضربه های شدید هیچ آسیبی نمیبیند. معمولا برای مناطقی که احتمال بروز طوفان زیاد است، استفاده می شود.

این روزها اکثر افراد تمایل دارند که مدیریت و کنترل بیشتر کارهایشان را از طریق اینترنت دنبال کنند. اگر دوست دارید تا قیمت توری پنجره و همچنین قیمت نصب توری را بدانید، به شما توصیه می کنیم تا در وب سایت یا اپلیکیشن "خدمت از ما" سفارش نصب توری درب و پنجره را به رایگان ثبت کنید.

 

آردینی اوخو
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

بایدها و نبایدهای سمپاشی خانه

0 گؤروش
یازار:‌

حشرات موذی مانند ساس، کنه، مورچه، سوسک، پشه، یا عنکبوت چیزی نیستند که ما بخواهیم با آن‌ها زندگی کنیم. این موجودات ریز نه تنها برایمان چندش آور هستند بلکه به دلیل آلودگی‌هایی که دارند ممکن است بیماری‌هایی را نیز به افراد خانه منتقل کنند. به همین دلیل است که به محض دیدن آن‌ها باید به فکر نابود کردنشان باشیم. سمپاشی کردن یکی از این اقدامات است.

نکته مهم در این مساله این است که افراد نا آشنا با استفاده از سموم نا مناسب یا نباتی سلامت افراد خانواده بخصوص کودکان،میانسالان،خانم های بارداری بیماران قلبی،کلیوی،ریوی و...را به خطر می اندازند.استفاده از سموم نباتی و غیر استاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین ،مشکلات پوستی را افزایش می دهد.

در حال حاضر یکی از اصلی ترین اقدامات مبارزه با حشرات و جانوران موذی استفاده از سموم شیمیایی است.

متاسفانه افرادی جهت خرید سم از عطاری ها و سم فروشی های غیر معتبر می‌کنند و خودسرانه این کار را انجام می دهند که متاسفانه علاوه بر خطر مسمومیت با تعیین سم نامناسب باعث مقاومت حشرات در محل های آلودگی می شونده ممکن است سموم گیاهی درجه پایین انتخاب شود و تا سال‌های در محل باقی بماند و مضرات آن همراه خانواده بماند.

 

سمپاشی تخصصی انواع حشرات

1- سمپاشی سوسک (سوسک ریز و سوسک فاضلاب)

سوسک های فاضلاب که همان سوسک های امریکایی Blattella  American هستند. به طول 3 – 4  سانتیمتر به رنگ قرمز قهوه ای هستند . این سوسک ها  دارای بالهایی بزرگ که توانایی پرواز دارند و میتونیم بگیم چندش اورترین نوع سوسک هستند . بهترین زمان سمپاشی فاضلاب نیمه اردیبهشت تا نیمه خرداد می باشد .

سوسک ریز که به سوسک ریز آلمانی Blattella Germanica یا سوسک ریز آشپزخانه معروف اند. این حشره همانطور که از اسم ان پیداست در اشپزخانه ها و در زیر کابینت ها به وفور دیده میشود.

اینها اندازه ای در حدود 15-10میلیمتر هستند و به رنگ زرد تا قهوه ای روشن دیده میشوند. این حشره بیشتر در جاهای تاریک ، گرم و مرطوب زندگی می کنند .

مهمترین مساله در ریشه کنی سوسک ریز از بین بردن تخم این حشرات می باشد .

 

2- سمپاشی ساس Bed bugs

 ساس تختخوابی در جهان امروز  تبدیل به یک آفت بسیار مهم شده است .

انتقال این حشره از طریق سفر ، خرید وسایل دست دوم یا حتی نو  و یا از طریق لانه سازی پرندگان می تواند در منازل ، خوابگاه ها ، هتل ها ، اقامتگاه ها  به سرعت تکثیر یابند .

در روزهای اول آلودگی  بدون آنکه تشخیص داده شود می تواند تغذیه کند و به سرعت تکثیر یابد .

علت گزش بدون درد ماده ای است که هنگام گزش وارد بدن انسان می شود .

 

3- سمپاشی موریانه

موریانه ها از حشرات با استحاله ناقص هستند که در آنها بالهای جلویی و عقبی قشایی، تقریبا به یک اندازه است. موریانه نر و ماده درکلونی هایی در زیر زمین یا تنه درختان زندگی می کنند.

در این حشرات شاخک رشته ای و قطعات دهانی مانند گروه جونده گان است.موریانه همه چیز خوارند. این حشره عمدتا از کاغذ،چرم،موکت،چوب،خاک،لینولیوم،لاستیک،پوشش کابلها،جانوران نگاهداری شده در موزه؛ تغذیه می کنند.

موریانه ها عموما در محیط مرطوب و تاریک زندگی می کنند که شامل 6 خانواده و متجاوز از 2000 گونه در نقاط مختلف نظیرمناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر ایران همچنین در مناطق معتدل زندگی می کنند.

 

بهترین زمان برای سمپاشی

بهترین زمان در سال برای سمپاشی کردن خانه یا محل، بین اواخر فروردین تا پایان اردیبهشت می باشد.

 

دسترسی به خدمات فوری سمپاشی منزل

یکی از آسان ترین راه ها برای دسترسی به متخصصین هر فن، بازارهای خدمات آنلاین است. در بازارهای خدمات آنلاین، متخصصین در شهرهای مختلف در این پلتفرم دوسویه با مشتریان خود در ارتباط هستند. "خدمت از ما" یکی از موفق ترین های این حوزه است که در بیش از 47 شهر در ایران فعالیت می کند. در کنار تلاش برای ایجاد یک ارتباط مؤثر، در مجله خدمت از ما صدها مطلب آموزشی برای حل چالش های روزمره ارائه شده است.

یکی از مهمترین دلایل افزایش رضایت مشتریان "خدمت از ما"، شفافیت در قیمت گذاری و امکان پیگیری روند کار اجرایی خدمت است. بنابرین مهم ترین مزیت "خدمت از ما" در کنار بررسی سوابق حرفه ای متخصصین، ایجاد شفافیت در تعیین قیمت پیش از نهایی شدن سفارش است.

برای ارتباط با بهترین شرکت های سمپاشی منزل و سایر شهرهای ایران، کافیست در وب سایت یا اپلیکیشن "خدمت از ما" سفارش خود را به رایگان ثبت کنید. در کمترین زمان 5 نفر از ماهرترین متخصصین فعال در شهرتان به شما هزینه سمپاشی منزل یا محل کارتان را پیشنهاد خواهند داد.

 

هزینه انجام سمپاشی به موارد متعددی بستگی دارد. از جمله:

متراژ و مساحت فضایی که نیاز به سمپاشی دارد.

نوع سم مصرفی، که با توجه به نوع جانوری که در منزل وجود دارد انتخاب می‌شود زیرا بعضی ز جانوران نیاز به استفاده از سموم خاص هستند و با سم های معمولی از بین نمی روند.

شدت آلودگی محیط.

موقعیت مکانی فضایی که قرار است سمپاشی شود.

آردینی اوخو
یکشنبه 26 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

راه اندازی کسب و کار آنلاین

0 گؤروش
یازار:‌

شاید شما هم تصورتان از یک کسب و کار آنلاین، صرفا یک سایت فروشگاهی باشد. اگر اینطور است، کمی به سوالات زیر که پیرامون راه اندازی یک کسب و کار جدید است، دقت کنید (منبع سایت متمم)  :

 

1- انگیزه شما از راه اندازی یک کسب و کار جدید چیست؟

 

2- با ایجاد کسب و کار جدید چه ارزشی ایجاد می‌کنید؟

 

3- چه کسی قرار است به شما پول بدهد؟

 

4- آیا صنعتی را که می‌خواهید در آن فعالیت کنید، می‌شناسید؟

 

5- تا چه حد با مسائل مالی مرتبط با راه اندازی کسب و کار آشنا هستید؟

 

6- آیا می‌توان همزمان با راه اندازی کسب و کار جدید به کار قبلی هم ادامه داد؟

 

7- در مورد حضور کسب و کار در شبکه های اجتماعی چه توصیه‌ای دارد؟

 

می بینید که راه اندازی یک کسب و کار جدید، می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که ابتدا بنظر میرسید. حالا به یک کسب و کار اینترنتی جدید فکر کنید. آشنایی کم ما با این حوزه، راه اندازی کار را ممکن است مشکل تر کند.

 

با توسعه اینترنت و رشد روزافزون استفاده از وب در زندگی و مسائل روزمره، حوزه ی کسب و کارهای آنلاین نیز بسیار پر رونق شده است. طبیعیست که حضور در چنین عرصه ی پر رقابتی نیازمند رعایت اصول و پایه گذاری درست کار است. استفاده از تجربیات دیگران در راه رشد و موفقیت در کسب و کار آنلاین بسیار موثر است؛ چراکه یک مشاور خوب با راهنمایی به موقع مانع اشتباهات شما می شود. اگر یک متخصص کسب وکار اینترنتی شما را در راه اندازی و توسعه کارتان کمک کند، احتمال موفقیت شما افزایش می یابد.

 

اگر دوست دارید بدانید یک مشاور خوب در زمینه راه اندازی کسب و کار چه ویژگی هایی باید داشته باشد، در چه زمینه هایی می توان از مشاور کمک گرفت (یا بهتر بگوییم بهتر است مشاوره بگیرید) سری به https://dimaht.com/business-consultant/ بزنید.

 

مراحل مشاوره برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

بهتر است که در ابتدای مسیر از مشاوره برای راه اندازی کسب و کار و عملی کردن یک ایده بهره بگیریم، مسلماً بعد از رفتن راه اشتباه و صرف وقت و هزینه گرفتن مشاوره ممکن است اما منابع ازدست رفته را باز نمی گرداند.

بطور کلی پیشنهاد می کنیم تا هر مدیر از یک مشاور باتجربه و آگاه در امور استارت آپ،امورحقوقی، بیمه وقانون کار،امورمالی و سرمایه گذاری،بازاریابی و فروش،صادرات و واردات ،فناوری اطلاعات،توسعه کسب و کار و مدیریت منابع انسانی استفاده کند. اما در ابتدای مسیر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، یک مشاور کسب و کار در دو مرحله بسیار مهم در راه اندازی کسب و کار به شما کمک خواهد کرد. اولین مرحله ایده پردازی و ایده پروریست.

یک ایده خام در ذهن هر کسی ممکن است شکل بگیرد، ممکن است این ایده بسیار جذاب و ناب بنظر برسد اما تا ارزیابی نشود و محک نخورد، قابل اجرا در سطح وسیع نیست. ارزیابی ایده را میتوان براساس یک چک لیست انجام داد. برخی از مهمترین موارد عبارتند از: بازار هدف کوچکی نداشته باشد. برای شروع کار سرمایه کمی (حدود 15 میلیون تومان) نیاز باشد. محصول شما ترجیحا مصرفی باشد.

 

دومین مرحله مهم در یک کسب و کار آنلاین، راه اندازی سایت است. بخشی از این کار را میتوان به شرکت ها یا افراد طراح سایت سپرد. اما مهم است که مراحلی چون انتخاب نام دامین مناسب و هاست با دقت انجام شود. مشاور کسب و کار در این مراحل راهنمایی های ارزشمندی خواهد داشت که بعضا اثرات آن را تا سال ها حس خواهید کرد.

 

در مرحله ی پس از راه اندازی سایت، لازم است تا به تولید محتوا در چهارچوب تعیین شده مرتبط با کسب وکارتان بپردازید.

آردینی اوخو
شنبه 25 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

چیلر چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌



چیلر یا سردکن، وسیله ای است که به وسیله  سیکل تبرید تراکمی یا سیکل تبرید جذبی گرما را از مایع می‌گیرد. این مایع سرد شده می‌تواند در تجهیزات تهویه مطبوع مانند هواساز و فن کوئل استفاده شود. چیلرها در بازار به دو صورت چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی موجود می باشند.

در واقع کار چیلر این است که آب را برای مصارف ساختمانی و یا مصارف صنعتی سرد کند. آب سرد شده در چیلر به کمک پمپ و یا لوله‌کشی به واحدهای توزیع کننده هوای سرد منتقل می شوند.

 چیلر چگونه کار می کند؟

از آنجایی که اساس کار این دستگاه ها بر پایه تبخیر است، پس باید اول هوای گرم دریافت کرده و بعد گرما را به سرما تبدیل کند و با کاهش فشار، عملیات تبخیر در دمای پایین انجام می شود. یعنی ماده مبرد که اصولا آب است در فشارو دما پایین تبخیر شده و در نتیجه محیط اطراف سرد می شود.

از چیلر می شود چه استفاده هایی کرد؟

·        چیلر می تواند در پشت بام ، حیاط یا تراس نصب شود.

·        برای متراژهای بیش از ۱۵۰ متر کاربرد دارد.

·        شما به کمک چیلر می توانید برای هر یک از اتاق ها، دمای مطلوب خود را داشته باشید.

·        از مزایای چیلر خانگی این است که می‌توان در هر اتاق یک فن کویل قرار داد و آن را به چیلر مرکزی متصل کرد.

·        در صورتی که فضای بزرگی دارید، استفاده از چیلر خانگی می‌تواند انتخاب خوبی برای تامین هوای مطبوع خانه باشد.

·        نصبت به کولر گازی مصرف برق کمتری دارند.

·        هوا قبل از خروج، توسط چیلرها تسویه می‌شود.

قیمت نصب چیلر به چه صورت است؟

به طور کلی قیمت چیلر بالاست، اما از مزیت های آن این است که نسبت به دیگر وسایل سرمایشی کمتر دچار خرابی می شود و نیاز به تعمیر دارد، اما چند پارامتر کلی که در قیمت چیلر موثر است به شرح زیر می‌باشد.

·        طبقات ساختمان

·        نوع و برند چیلر

·        میزان مساحت مورد نظر برای کولر چیلر

·        آب و هوا و شرایط اقلیمی محل نصب چیلر 

از آنجایی که نصب و تعمیر چیلر کار هر کسی نیست و مهمترین نکته در آنها، عیب یابی درست است، پس اگر نیاز به نصب چیلر و یا تعمیر آن را دارید، بهتر است حتما ز یک تعمیرکار چیلر کمک بگیرید. با ثبت سفارش در سایت شرکت های سفارش آنلاین به چندین متخصص متصل شوید و بهترین انها را انتخاب کنید.


آردینی اوخو
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :

قیمت شارژ گاز کولر گازی

0 گؤروش
یازار:‌

شارژ گاز کولر گازی

این روزها استفاده از کولر گازی و اسپلیت ( یا همان کولر دوتیکه) بیش از گذشته طرفدار دارد. تهویه مطبوع هوای داخل و تنظیمات متنوع و متناسب با نیاز کاربر از جمله دلایلی است که این وسیله سرمایشی را محبوب کرده است.

کولرهای گازی هم مانند سایر دستگاه های سرمایشی دچار مشکلات متعددی می شوند. برخی از این مشکلات به دلیل کم شدن گاز کولر گازیست. ممکن است لوله ها دچار نشتی شده باشند که در اینصورت لازم است محل نشتی مشخص شود و بسته شود. بعد از رفع نشتی بایستی گاز کولر مجددا شارژ شود. بطور کلی مشکلاتی که ممکن است به دلیل کاهش گاز کولر بوجود آمده باشند، عبارتند از:

افزایش دمای باد خروجی کولر

افت جریان باد کولر گازی

کم شدن راندمان دستگاه

یخ زدگی لوله های کندانسور

برفک یا یخ زدگی در فین های اواپراتور کولر

 

نحوه شارژ گاز کولر گازی

سه روش شارژ گاز کولر گازی عبارتند از:

·         شارژ گاز وزنی

·         سنجش آمپر کولر

·         شارژ گاز با جدول دمایی

تعمیرکار کولر گازی با توجه به شرایط تجهیزات و بسته به مهارتی که دارد، بهترین و مناسبترین روش را برای شارژ گاز کولر گازی شما انتخاب می کند. در ادامه بصورت مختصر مراحل انجام کار را شرح خواهیم داد.

1-      در مرحله اول لازم است تا کپسول گاز مبرد را جایگزین کمپرسور یدکی و پمپ وکیوم کنیم.

2-      در حالتی که شیر آبی و قرمز بسته است، شیر کپسول مبرد را باز می کنیم.

3-      با باز کردن آهسته شیر قرمز، اجازه می دهیم تا هوای موجود در بین کپسول تا شیلنگ گیج خارج شود.

4-      در این مرحله شیر قرمز را می بندیم و شیر آبی را باز می کنیم. (عقربه گیج سریعا بالا خواهد رفت)

5-      تا پایان این مرحله (ورود گاز به سیکل) شیر آبی را بصورت مداوم باز و بسته می کنیم تا مستهلک نشود.

6-      حال لازم است تا با تنظیم درجه ترموستات، آمپر کمپرسور و آمپر متر انبری، میزان سرمای تولید شده در اواپراتور به حد مطلوب برسد. (حد معمول فشار مبرد کولر گازی در فصل تابستان حدودا 70 پی سی آی است)

7-      حالا پس از بستن شیر آبی، لوله کمپرسور را با انبر کورکن پرس می کنیم. (جوشکاری لوله برای جلوگیری از خروج گاز مبرد الزامی است)

 

 

خدمات آنلاین شارژ کولر گازی را چگونه دریافت کنم؟

اگر برای شارژ گاز کولر گازی کمک نیاز دارید اما نمی دانید چطور یک سرویسکار یا تعمیرکار کولر گازی خوب و باتجربه پیدا کنید، برایتان یک پیشنهاد آسان و راه گشا داریم. شاید شما هم مثل بسیاری از مردم تمایل داشته باشید که با فشردن چند دکمه لپ تاپ یا لمس تلفن همراهتان، هر مشکلی در خانه یا محل کارتان را حل کنید. این راه آنچنان که بنظر میرسد غیرممکن نیست.

این روزها بازارهای خدمات آنلاین برای همین منظور طراحی شده اند. یکی از بهترین های این حوزه "خدمت از ما" است. شما می توانید با ثبت سفارش در وب سایت یا اپلیکیشن "خدمت از ما" به رایگان برای شارژ گاز کولر گازی قیمت پیشنهادی از 5 متخصص را دریافت کنید.

 

هزینه شارژ گاز انواع کولر گازی

عوامل متعددی در محاسبه قیمت شارژ گاز کولر تاثیرگذار هستند. نوع گاز، ظرفیت خنک کنندگی کولر، مدل کولر گازی، میزان افت فشار گاز و هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار اصلی ترین موارد موثر بر هزینه شارژ کولر هستند.

در ادامه هزینه شارژ گاز فریون آر22 را برای چندین مورد براساس نرخ مصوب اتحادیه در سال جاری بیان خواهیم کرد:

·         کولر گازی 7000  تا 12000 مبلغ 150 هزار تومان

·         کولر گازی 18000 مبلغ 220 هزار تومان

·         کولر گازی 24000 مبلغ 270 هزار تومان

·         کولر گازی 30000  تا 36000 مبلغ 300 تا 370 هزار تومان

·         کولر گازی ایستاده سه فاز 350 هزار تومان تا 450 هزار تومان

توجه کنید که این مبالغ بدون هزینه رفت و آمد سرویسکار و برای حالتی است که سنجه فشار گاز در ابتدا صفر پی سی آی باشد. این قیمت ها برای گاز آر410 بیشتر خواهد بود. علاوه بر اینها اگر لوله ها و اتصالات نشتی داشته باشند، هزینه رفع نشتی هم به کل مبلغ اضافه خواهد شد.

آردینی اوخو
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400
بؤلوملر :