starbox

سرویس و تعمیر کولر آبی

0 گؤروش
یازار:‌

با نزدیک شدن به فصل گرما، افراد به فکر تعمیر کولر آبی و یا خرید و نصب کولر آبی جدید می‌افتند، به همین دلیل یکی از سرویس های پردرخواست، نیاز به تعمیر و پیدا کردن یک تعمیرکار کولر آبی خوب است. از آنجایی که امروزه مشغله افراد زیاد شده و همچنین پیدا کردن یک متخصص ماهر در هر زمینه ای سخت است، شما به راحتی می‌توانید به کمک خدمات شرکت های آنلاین، برای هر در خواست وخدماتی که می‌خواهید به راحتی با چندین متخصص در ارتباط باشید.

همچنین در مورد تعمیر کولر آبی، چونکه مهمترین موضوع، عیب یابی درست مشکل است، پس بهتر است که از یک تعمیرکار کولر آبی با تجربه کنک بگیرید تا مشکل کولر را به درستی پیدا کند.


علت های رایج خرابی کولر آبی:

·        موتور کولر آب روشن است ولی نمی چرخد.

·        کولر آبی با سر و صدای زیاد کار می‌کند.

·        کولر آبی باد گرم می‌زند.

·        با وجود اینکه کلیدها وصل هستند، اما کولر آبی کار نمی‌کند.

·        از کولر آب خارج می‌شود

·        موتور فن کولر کار نمی کند.

·        هوادهی کولر آب مطلوب نیست.

·        موتور فن در حال کار کردن، خاموش و دوباره روشن می‌شود.

·        کولر در هنگام کار، لرزش زیادی دارد.

هر کدام از موارد بالا می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، به همین خاطر است که در صورت بوجود آمدن هر یک از مشکلات، بهتر است از یک تعمیرکار کولر آبی کمک بگیریم، تا بتواند علت دقیق آن مشکل را پیدا کند.

بهترین زمان برای تعمیر کولر آبی:

بهترین زمان برای تعمیرکولرآبی یا خرید و نصب آن، در فصل بهار و نزدیک شدن به فصل گرماست. اما به طور کلی، هر زمان که متوجه اختلال در عملکرد کولر خود شدید باید سریع اقدام به تعمیر آن کنید، زیرا کوچکترین مشکل و اختلال در کولر یک نشانه از خرابی و مشکلات بزرگتر است و در صورت پیگیری نکردن، ممکن است مجبور به تعویض قطعات و یا خرید کولر جدید شوید.

سرویس کولر آبی

اگر شما در طول سال با مشکلاتی که در بالا گفتیم مواجه نشدید، باز هم باید از یک سرویس کار کولر آبی برای سرویس سالیانه کولر کمک بگیرید. زیرا که سرویس سالیانه از بروز مشکل و خرابی در کولر جلوگیری می‌کند. اما سرویس کولر شامل خدماتی است که در زیر به شرح ان می‌پردازیم.

·        شستشوی بدنه کولر

·        بررسی پمپ اب کولر

·        تعویض پوشال های کولر

·        آب بندی و چک کردن کف کولر

·        بررسی شیرآلات و مسیر آب ورودی

·        چک کردن پمپ آب کولر

قیمت تعمیر کولر آبی

 قیمت و هزینه تعمیر کولر آبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل نمی توان یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد. یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت تعمیر کولر آبی، نوع خرابی و مشکل کولر است، که ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر قطعات باشد. از دیگر عوامل موثر، تعداد قطعاتی که نیاز به تعمیر دارد، هزینه ایاب و ذهاب، دستمزد تعمیرکار و... می باشد.

شما به راحتی می‌توانید با ثبت درخواست خود در سایت شرکت خدمات آنلاین به نزدیک ترین متخصص برای تعمیر کولر آبی دسترسی داشته باشید.

آردینی اوخو
سه شنبه 24 فروردین 1400
بؤلوملر :

بهینه سازی سایت چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

سئو (SEO) یا همان سئو سایت سرواژه عبارت بهینه سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) است.

این تعریف را در اکثر جاهای وب فارسی در پاسخ به سوال سئو چیست، می توانید ببینید. حتی مطالب و کلاس های آموزشی فراوانی در دسترس است که می توانید در آن ها شرکت کنید. در این مطلب می خواهیم یک دید جامع از اینکه سئو چیست، به شما بدهیم.

به جملات کوتاه و ساده زیر از سئو (برگرفته از سایت dimaht.com)، که به نوعی تعریف یا توصیف آن محسوب می شوند، توجه کنید:

 

سئو راهی برای فهماندن بهتر محتوا به گوگل است.

سئو ترجمان محتوا به زبان گوگل است.

سئو مانند این است که شما تمام راهرو های درون سایت تان را برای گوگل روشن کرده اید.

سئو ایجاد سهولت بررسی سایت توسط گوگل است.

سئو پرزنت محتوای سایت برای گوگل است.

سئو کمک به گوگل برای درک موضوع نوشته شده است.

سئو تا حدودی همان بازاریابی و فروش در دنیای آنلاین است.

سئو ارزان ترین و دائمی ترین راه بازاریابی آنلاین است.

سئو همان بحثی است که باعث می شود شما گوی سبقت را از رقبا بربایید.

سئو علم نیست.

سئو حاصل یک سری تجربیات تاکنون است.

سئو همان کاریست که باید انجام شود تا لذت حضور آنلاین چشیده شود.

سئو برای تمام کسانی که به صورت وب سایت فعالیت آنلاین دارند می بایست مهم باشد.

سئو از جنس توصیه است.

سئو یک مزیت رقابتی استراتژیک است.

سئو تبلیغات نیست.

 

اینها همگی توصیفاتی هستند که از سئو گفته و شنیده می شود. به طور کلی باید گفت که سئو مجموعه ای از دیدگاه ها، روش ها و تکنیک هاست که کمک می کند تا محتوای سایت رتبه بهتری در نتایج جستجوی یک عبارت توسط کاربران، کسب کند.

بد نیست بدانید علیرغم اینکه خیلی ها دو واژه گوگل و موتور جستجو را به جای هم بکار میبرند و این دو را مترادف هم می دانند، گوگل تنها بازیگر این صنعت نیست. البته گوگل بیش از 90 درصد سهم این بازار را به خود اختصاص داده است و در مقابل نام برخی از موتورهای جستجو اصلا به گوش بسیاری از کاربران نخورده است. پس چندان بیراه نیست که دو واژه گوگل و موتور جستجو به جای هم بکار برده شوند.

در گذشته، وجود ضعف و ناکارآمدی در الگوریتم های گوگل باعث شده بود تا زمانی نوشتن و تولید محتوا برای موتورهای جستجو تعبیری متداول بین تولید کنندگان محتوا و فعالان سئو باشد. در واقع در آن زمان تولید محتوا به نحوی که باعث افزایش رضایت کاربر و مخاطب شود، چندان مطرح نبود چراکه منجر به داشتن جایگاه بهتر در نتایج موتورهای جستجو نمی شد.

اما این روزها الگوریتم های موتورهای جستجوگر بهینه شده اند و گسترش هوش مصنوعی و توانایی تحلیل متن توسط الگوریتم ها باعث شده است تا استانداردهای موتورهای جستجو با افزایش رضایت کاربران همسو شود. یعنی اینکه اگر شما محتوایی اصیل وغنی تولید کنید که با رضایت کاربر همراه باشد، از دید موتور جستجو هم آن محتوا مورد پسند است و رتبه بهتری در نتایج جستجو خواهد داشت.

بد نیست بعضی از اشتباهات و برداشتهای نادرست و رایج درباره سئو را بدانید. این برداشت های غلط را برایتان لیست کرده ایم:

·         سئو بازایابی و تبلیغات نیست.

·         سئو مانند یک کمپین تبلیغاتی یک پروژه کوتاه مدت و محدود نیست.

در مقابل توجه کنید که، سئو عبارتست از دیدگاه درست به حضور در فضای آنلاین و محیط وب که حول تولید محتوای اصیل شکل می گیرد.

در بین برخی از کسانی که سئو را به عنوان یک تخصص برای کسب پول انتخاب کرده اند، سئو پیاده کردن راههایی است که براساس نقاط ضعف الگوریتمهای گوگل یا سایر موتورهای جستجو کشف شده اند. در واقع تکیه و توجه بر این نقطه ها ضعف ها باعث خواهد شده تا محتوا رتبه بهتری در نتایج داشته باشد. این روش ها به سئو کلاه سیاه معروف است. دیر یا زود با رفع محدودیت ها و توسعه الگوریتمهای موتورهای جستجو، این شیوه ها ناکارآمد و یا حتی مضر خواهد شد.

در مقابل سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید مطرح است. سئو کلاه سفید همان تلاش برای تولید و معرفی محتوای باارزش و اصیل به موتور جستجوست. این سئو سه گام اصلی را شامل می شود:

1.      تداوم در تولید محتوای اصیل و مفید (کپی نکردن محتوا و دقت به پاسخگو بودن به نیاز کاربر)

2.      به روز رسانی محتوا با توجه به نیاز روز

3.      توجه به رضایت کاربران و افزایش مدت حضور بازدیدکنندگان در سایت

البته در یک تقسیم بندی دیگر هم سئو شامل سه بخش on-page seo، off-page seo و technical seo است.

در انتها توجه کنید که معتبرترین و کم هزینه ترین راه ورود به سایت موتورهای جستجو هستند. پس بهترین و شاید ضروری ترین راه حضور موفق در فضای آنلاین سئو باشد.

آردینی اوخو
چهارشنبه 18 فروردین 1400
بؤلوملر :

مزیت های نصب کفپوش

0 گؤروش
یازار:‌

در اینجا منظورمان از کفپوش، هر پوششی است که در کف ساختمان نصب می شود. این کفپوش ها علاوه بر زیبایی عملکرد دیگری هم دارند. کفپوش ها مقاومت متفاوتی در برابر ضربه، رطوبت و آتش سوزی دارند بنابراین در زمان انتخاب کفپوش بایستی به کاربری محیط بسیار توجه کرد. مکان های مختلف برحسب کاربری از نظر میزان رفت و آمد، میزان سروصدا و رطوبت منطقه یا نیاز مداوم به شستشو با هم متفاوت هستند و واضح است که برای انتخاب کفپوش مناسب هریک لازم است تا به این موارد توجه شود.

در برخی مکان ها مثل سالن های ورزشی، استخرها، کف خودروهای حمل و نقل عمومی و در بعضی زمین های فوتبال، استفاده از کف پوش دلایل دیگری مثل جلوگیری از سر خوردن، سهولت در نظافت و ... دارد.

در ادامه انواع کفپوش، ویژگی های آن ها و مزایای استفاده از کفپوش را بیان خواهیم کرد.

 

انواع کفپوش

کفپوش ها انواع بسیار منتوعی از نظر جنس دارند که عبارتند از:

·         کفپوش سرامیکی

·         کفپوش موزاییکی

·         کفپوش سنگی

·         کفپوش چوبی (پارکت)

·         کفپوش بامبو

·         کفپوش پی وی سی (PVC)

·         کفپوش لمینت (پارکت لمینت)

·         کفپوش بتنی

·         کفپوش اپوکسی

·         کفپوش پلی اورتان

·         کفپوش گرانولی

از بین این موارد، کفپوش های لمینت، چوبی و کفپوش PVC پرطرفدارتر از سایر انواع هستند.

 

مزایای نصب کفپوش

اولین مزیت کاربرد کفپوش در ساختمان زیبایی بصری است. مزیت دیگر کفپوش ها عایق بودن در برابر انتقال حرارت است، این ویژگی کفپوش ها در کاهش میزان مصرف انرژی بسیار موثر است.

دیگر ویژگی برخی از کفپوش ها که آن ها را جذابتر می کند، عایق صوتی بودن آنهاست. نصب بیشتر انواع کفپوش ها بسیار راحت است و نیاز کمی به زیرسازی یا عملیات تخریبی دارند. نصب کفپوش ها معمولا زمان کمی نیاز دارد. ماندگاری و طول عمر قابل قبولی دارند و نصب آن ها مقرون به صرفه است.

 

چگونه یک نصاب کفپوش ماهر و با انصاف در شهرمان پیدا کنیم؟

مثل بسیاری از تخصص های دیگر، پیدا کردن آدرس و تلفن متخصص ماهر و کاربلد نصب کفپوش در هر شهر کار آسانی نیست. ممکن است بعد از چندین بار سفارش نصب پارکت بتوانیم یک نصاب خوب کفپوش پیدا کنیم یا اینکه با پرس و جو کردن از دوستان و فامیلی که تجربه داشته اند بالاخره یک نصاب گیر بیاوریم. اما اگر فرصت و حوصله این جستجوها را نداشتیم یا اینکه بار اولی است که میخواهیم کفپوش برای خانه نصب کنیم، چکار کنیم؟

این روزها، این مشکل را بازارهای خدمات آنلاین حل کرده اند. در بازارهای خدمات آنلاین، متخصصین در شهرهای مختلف در این پلتفرم دوسویه با مشتریان خود در ارتباط هستند. "خدمت از ما" یکی از موفق ترین های این حوزه است که در بیش از 47 شهر در ایران فعالیت می کند. در کنار تلاش برای ایجاد یک ارتباط مؤثر بین متخصصین و مشتریان، در مجله "خدمت از ما" صدها مطلب آموزشی برای حل چالش های روزمره ارائه شده است. اگر اطلاعات بیشتری درباره نحوه تعمیر و عیب یابی وسایل خانه یا هر سوالی که در ذهن دارید می خواهید، سری به این مجله بزنید.

یکی از مهمترین دلایل افزایش رضایت مشتریان "خدمت از ما"، شفافیت در قیمت گذاری و امکان پشتیبانی و پیگیری روند کار اجرایی خدمت است. بنابرین مهم ترین مزیت "خدمت از ما" در کنار بررسی سوابق حرفه ای متخصصین، ایجاد شفافیت در تعیین قیمت پیش از نهایی شدن سفارش است. چنانچه برای تعمیرات وسایل خانه، انجام کارهای تاسیساتی ساختمان، نظافت منزل یا محل کارتان و دریافت خدمات فوری در محل به کمک یک متخصص کاربلد نیاز دارید، روی "خدمت از ما" حساب کنید.

برای سفارش نصب کفپوش، کافیست وارد وب سایت یا اپلیکیشن خدمت از ما شوید. در قسمت ثبت سفارش، درخواست خود را برای نصاب کفپوش به رایگان وارد کنید. پس از مدت کوتاهی چندین نصاب به شما قیمت نصب کفپوش را پیشنهاد می دهند.شما میتوانید با مشاهده پروفایل متخصصین و بررسی نظرات مشتریان قبلی آن ها، بهترین نصاب کفپوش و پارکت را انتخاب کنید.

آردینی اوخو
دوشنبه 16 فروردین 1400
بؤلوملر :